ForsideVesthimmerlandBilist mistede kontrollen i kurve ved Løgstør

Bilist mistede kontrollen i kurve ved Løgstør

Bilist mistede kontrollen i kurve ved Løgstør

Den 20. januar klokken 21.13 blev politiet kaldt ud til et færdselsuheld på Røgilhusevej ved Løgstør.

Ifølge politikommissær Frederik Als fra Efterforskning Himmerland var der tale om et solouheld. En 25-årig mandlig bilist kom kørende mod nordøst, da han i en højrekurve mistede kontrollen over bilen og kørte ud af vejbanen og ind i et træ.

Der skete ingen personskade i forbindelse med uheldet. Bilisten erkendte over for politiet, at han var påvirket af stoffer under kørslen.

Relaterede artikler

EFTERLAD ET SVAR

Indtast venligst din kommentar!
Indtast venligst dit navn her

Seneste artikler