ForsideVesthimmerlandIs-oplevelser venter igen på havnen i Løgstør den kommende sommer

Is-oplevelser venter igen på havnen i Løgstør den kommende sommer

Is-oplevelser venter igen på havnen i Løgstør den kommende sommer

Der bliver igen i år mulighed for en is-oplevelse på havnen i Løgstør. Efter at det har set lidt usikkert ud med, om ishuset kommer i gang igen, så skete der i weekenden meget på stedet.

Ishuset blev malet, et sprængt vandrør skiftet ud, en tiltrængt renovering af den indre del af ishuset blev foretaget. Målet er, at der igen fra Kristi Himmelfartsdag vil kunne sælges is på havnen.

Det er Marie Lynge, Hune, som overtager forpagtningen af ishuset. Det efter at være blevet kontaktet af Frisko Is.

Relaterede artikler

EFTERLAD ET SVAR

Indtast venligst din kommentar!
Indtast venligst dit navn her

Seneste artikler