ForsideVesthimmerlandMange besøgende i Løgstør gør brug af de siddemuligheder, der er lavet

Mange besøgende i Løgstør gør brug af de siddemuligheder, der er lavet

Mange besøgende i Løgstør gør brug af de siddemuligheder, der er lavet

Mange gæster, der besøger Løgstør, har glæde af de borde og bænke der er opstillet ved Løgstør Kiosk, Tinget og Café 2C. Det giver god mulighed for at sætte sig, lade hvilen falde over en og slappe af. Her er man tæt på hvad der sker, og man kan danne sig et godt indtryk af byens liv.

Mange benyttede sig af muligheden for at sidde ned under den første del af Pinseparaden, men efter at det havde regnet, var der masser af ledige pladser.

Sommeren igennem vil der mange besøgende i Løgstør, der vil få glæde af tiltagene. En ros til dem, der åbner denne mulighed for gæsterne.

Mange besøgende i Løgstør finder plads i de små oaser, der er i Østerbrogade med borde og bænke. Foto: Heine Pedersen
Relaterede artikler

EFTERLAD ET SVAR

Indtast venligst din kommentar!
Indtast venligst dit navn her

Seneste artikler