Dorte fejrer 25-års jubilæum i sygeplejen i Rebild Kommune
Et imponerende jubilæum blev for nylig markeret, da sygeplejerske Dorte kunne fejre 25 år i sygeplejen i Rebild Kommune.
Gennem et kvart århundrede har hun gjort en stor forskel for borgere i kommunen og været med til at skabe tryghed og omsorg i mange nordjyske hjem.
Med sin store faglighed, omsorg og rolige tilgang har Dorte gennem årene mødt både borgere og pårørende i nogle af livets svære situationer.
Samtidig beskrives hun som en meget værdsat kollega, der altid er klar med hjælp, gode råd og et smil i hverdagen.
Den store erfaring og det mangeårige engagement gør hende til en vigtig del af sygeplejen og hverdagen blandt kollegerne i Rebild Kommune.
Jubilæet blev fejret blandt kollegerne i sygeplejen, hvor der var stor anerkendelse af hendes indsats gennem de mange år.
Dorte fremhæves ikke kun for sine faglige kompetencer, men også for sin evne til at skabe nærvær, tryghed og gode relationer omkring sig.
25-års jubilæet markerer samtidig en flot og dedikeret indsats for både sygeplejen og de mange borgere, som gennem årene har mødt hende.
Der lyder derfor et stort og hjerteligt tillykke med jubilæet samt en stor tak for den mangeårige indsats i Rebild Kommune.





