ForsideVesthimmerlandVesthimmerlands Kommune søger: Administrativ medarbejder

Vesthimmerlands Kommune søger: Administrativ medarbejder

Vesthimmerlands Kommune søger: Administrativ medarbejder

JOBANNONCE: Ser du samarbejde som afgørende for god opgaveløsning og et godt arbejdsmiljø? Kan du navigere på tværs af opgaver, matrikler og faggrupper? Har du interesse og kompetencer inden for administrative opgaver? Så se mere her…

Stillingsbeskrivelse
Vi søger en kollega til en nyoprettet fast stilling på 37 timer om ugen, som formår at sætte sin faglighed i spil med andre og som vægter helheden i tilgangen til arbejdet.

Du skal være med til at løse tværgående administrative opgaver samt understøtte os i at arbejde mere effektivt og i det hele taget have blik for, hvordan vi bedst muligt leverer varen nu og ind i fremtiden.

Vi ønsker en kollega, der sammen med os kan være positiv kritisk over for nuværende arbejdsgange og procedurer og selv tør gå forrest i en forandring.

Hvem er vi?
Staben i Børne- og Arbejdsmarkedsforvaltningen er organiseret i et professionelt og ambitiøst miljø tæt på den politiske ledelse. Staben består af 21 medarbejdere og en stabsleder og er placeret i administrationsbygningerne i Aars, Løgstør og Aalestrup.

Til dagligt vil du blive en del af det administrative team, hvor vi arbejder bredt inden for Dagtilbud, Skole, Familierådgivningen, Center for psykologi og pædagogik (CPP) og Center for Børne- og Ungesundhed (CBU). Opgaverne spænder bredt og du trives med at arbejde i et foranderligt miljø, hvor tempoet er højt og opgaverne mange.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med de øvrige kollegaer i teamet, chefer, afdelingsledere og stabslederen i et godt, fleksibelt og uformelt arbejdsmiljø, hvor humøret er højt.

Vi kan garantere dig:

  • En arbejdsdag med spændende opgaver og frihed til at sætte dit præg på dem.
  • Et team af engagerede, dygtige og hjælpsomme kollegaer.
  • Gode muligheder for faglig udvikling og sparring.

Vi arbejder målrettet med profilanalyser og tror på, at styrken ligger i forskelligheder. Vi vægter god kommunikation og dialog højt og har øje for det sociale både i og uden for arbejdstiden.

Du vil blive del af en arbejdsplads med stor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse, kantine- og sundhedsordning samt en god personaleforening med mange årlige arrangementer.

Dine opgaver
Du vil blandt andet komme til at beskæftige dig med følgende:

  • Skoleudsættelser
  • Sprogvurderinger for hjemmepassede børn
  • Håndtering af aktindsigter
  • Diverse administrative- og koordinerende opgaver på både skoleområdet og sekretariatets andre områder
  • Daglige opgaver som fx telefonbetjening i samarbejde med øvrige administrative kollegaer
  • Journalisering
  • Håndtering af funktionspostkasser

Opgaverne spænder bredt og der er rig mulighed for selv at være med til at præge opgaveporteføljen.

Vi arbejder strategisk med videndeling herunder back-up funktioner, hvorfor det forventes, at du bliver nærmeste samarbejdspartner til din kollega på CPP-området (Center for Psykologi og Pædagogik), hvor blandt andet betjening af ungerådgivningen samt visitationsafgørelser også vil være områder, som du får indsigt i og erfaring med.

Vi forestiller os, at du:

  • Er kontoruddannet eller har en tilsvarende uddannelse.
  • Har stærke formulerings- og formidlingsevner skriftligt og mundtligt.
  • Er i besiddelse af gode IT-kompetencer og har et stort kendskab til Microsoft Office-pakken og SBSYS.
  • Har indsigt i og forståelse for administrative processer og forretningsgange.
  • Er initiativrig og handlingsorienteret og byder ind med din hjælp og viden.
  • Er nysgerrig og tænker i nye løsninger – med tanke på den allerede opbyggede viden i organisationen.
  • Er proaktiv i forhold til at imødese nye behov.
  • Du har erfaring i og evne til at samarbejde og kommunikere på tværs af både organisation og faggrupper.

Derudover søger vi en kollega, som trives i en omskiftelig hverdag med mange bolde i luften og til tider korte deadlines. Du tilgår opgaver, kollegaer og samarbejdspartnere med energi og griber, undersøger og forfølger opgaver. Du er fleksibel, udviser initiativ, har mod på og lyst til at lære nyt.

Du er udpræget holdspiller og har lyst til at indgå i såvel det faglige, som det kollegiale og sociale fællesskab i teamet og afdelingen.

Løn og ansættelsesvilkår
Vi kan tilbyde dig ansættelse i et udfordrende, afvekslende og løsningsorienteret tværgående arbejdsfællesskab med gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Løn efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Arbejdssted
Du har fast arbejdssted i administrationsbygningen i Aalestrup, men det forventes, at du er fleksibel i forhold til tilstedeværelse på alle tre adresser med jævne mellemrum.

Tiltrædelse>
Stillingen ønskes besat pr. 01.04.2025 eller efter aftale.

Samtaler
Samtaler forventes afholdt 06.02.2025 (1. samtale) og 13.02.2025 (2. samtale). Mellem de to samtaler skal du forvente at få udarbejdet en personprofil.

Ansøgningsfrist: 2. februar 2025 – Du kan søge jobbet på dette link

Tiltrædelse: 1. april 2025

Arbejdssted: Aagade 25 D 9620 Aalestrup

Jobtype: Fuldtid

Kontaktperson:Marianne Dalsgaard Brønnum
Telefon: 99667000
Mobil: 2326 7279
mqbr@vesthimmerland.dk

Relaterede artikler

EFTERLAD ET SVAR

Indtast venligst din kommentar!
Indtast venligst dit navn her

Seneste artikler