Varierede former for kunst blev vist på kunstudstilling på Gasværket i Løgstør
Det blev et hit for Foreningen Kunst i Løgstør & Omegn, da der i påsken blev afviklet en udstilling. Ikke færre end 13 kunstnere udstillede deres værker. Deres måde at udtrykke sig på var forskellig og spændende af beundre.
Det er nok sidste år, Gasværket i Løgstør bliver rammen for påske kunstudstilling. Det er dog ikke sidste gang, at det finder sted. Til Pinsen er man nemlig klar med en ny udstilling, oplyser Anette H. Frandsen, der er formand for Foreningen Kunst i Løgstør & Omegn.
-Det er nogle dejlige rå faciliteter, vi har her. Akustikken er yderst behagelig og størrelse og indretning er skøn at lave udstilling i. Men dagene er talte. Gasværket skal nemlig væltes og fjernes. Det som et led af en større omlægning af det areal, hvorpå den ligger. Vi ser derfor frem til at finde nye lokaliteter til vores udstillinger, siger Anette H. Frandsen, Foreningen Kunst i Løgstør & omegn.
Det var en samling af malerier, drivtømmerkunst, skulpturer, keramik og maleri og skulpturer, der blev vist på udstillingen.













