Rebild Kommune søger: Projektkoordinator til Familieafdelingen, myndighed
Som projektkoordinator i Center Familie og Handicap, Familieafdelingen, myndighed bliver du ansvarlig for at sikre den fortsatte succes i eksekveringen for både nye og igangværende projekter. Du vil indgå som et centralt bindeled i en stærk socialfaglig afdeling.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte
- Understøttelse af familiegruppen i den daglige drift
- Systemansvarlig samt superbruger i fagsystemet DUBU samt herunder indgå i tværkommunalt netværk og implementering af nye releases
- Teknisk implementering af Barnets Lov
- Oprettelse og vedligeholdelse af indsatser, ydelses- og leverandørkatalog i DUBU
- Vedligeholdelse og udvikling af interne procedurer, arbejdsgange, serviceniveaubeskrivelser, borgerindgange, skabeloner, beredskabsplaner o.l.
- Digitalisering og vedligeholdelse af interne procedurer, arbejdsgange, borgerindgange i OS2 Forms o.l.
- Behandling af aktindsigter
- Sagsbehandling ift. handicapkompenserende ydelser
- Beregning af merudgifter jf. Barnets Lov § 86
- Indgå i sagsgennemgange med børne- og ungerådgivere
- Overførsel af økonomisystemer
- Ad hoc-opgaver herunder indhentning af lægeattester i NetBlanket Sundhed, udstedelser af medicinbevillinger i NetBlanket Klient, udsendelser af generelle breve o.l.
- Indgå i tværfaglige netværk og koordinerende møder på tværs af forvaltninger i Rebild Kommune
- Indberetning til Danmarks Statistik
- Sekretær for Børne- og Ungeudvalget herunder oprettelse af sager i SB-sys og First Agenda
Forventninger til dig
Du har en relevant baggrund, gerne en kandidat i Politik og Administration eller dokumenteret erfaring som projektkoordinator eller lignende rolle foretrækkes. Du arbejder selvstændigt og har samtidig flair for tværfagligt samarbejde. Du er stærk i planlægning, har et godt overblik og kan håndtere deadlines. Derudover forventer vi, at du
- Evner tydelig og effektiv kommunikation med alle parter på både ledelses- og medarbejderniveau
- Har stærke organisationsevner og har opmærksomhed på detaljer
- Har gode færdigheder i at prioritere opgaver og håndtere tid effektivt
- Har indgående kendskab til DUBU, SB-sys, First Agenda, OS2forms, Netblanket Sundhed, Netblanket Klient, KMD Rollebaseret, KMD Opus, Kombit KLIK
Vi kan tilbyde
Rebild Kommunes Center Familie og Handicap er kendetegnet ved et stort engagement med høj faglighed, en stærk samarbejdskultur og en uformel omgangstone. Du bliver en del af en arbejdsplads, der er præget af godt arbejdsmiljø med højt til loftet. Du får engagerede og selvstændige kolleger. Du vil blive en del af et stærkt fællesskab, hvor vi spiller hinanden bedre, og passer på hinanden, når det er nødvendigt. Derudover vil du opleve en fleksibel arbejdsdag, hvor du tilrettelægger din egen kalender med mulighed for hjemmearbejde.
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.
Der vil inden ansættelse blive indhentet reference fra tidligere ansættelse samt straffeattest og børneattest.
Ansøgningsfrist: Mandag den 2. september 2024 kl. 08.00.
Ansættelsessamtaler: Afholdes mandag den 9. september 2024 – Hobrovej 110, 9530 Støvring.
Tiltrædelse forventes: Den 1. november 2024.
På Rebild Kommunes hjemmeside kan du finde oplysninger om kommunen generelt og om Center Familie og Handicap. Du kan også læse om vores personalepolitik.
Har du spørgsmål eller har du behov for mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Susanne Kragh, telefon 99 88 94 64 / mail sukr@rebild.dk.