Rebild Kommune: Er du vores nye administrative sagsbehandler?
JOBANNONCE: Vi leder efter en passioneret og kompetent administrativ sagsbehandler til vores dygtige og dynamiske team! Hos os får du mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver, herunder sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler i overensstemmelse med Servicelovens §112, administration af pleje- og ældreboliger, support af vores uddannelseskonsulenter samt håndtering af administrative opgaver for vores ledere i Center Pleje og Omsorg – kort sagt, der er aldrig to dage, der er ens!
Hvad kan du forvente?
Som vores nye kollega vil du indgå i et tæt samarbejde med borgerne, deres pårørende og relevante samarbejdspartnere. Med en helhedsorienteret tilgang til sagsbehandling og Center Pleje og Omsorgs ambition om at støtte borgerne i at leve deres eget liv, vil du yde den bedste service og rådgivning – også når tingene går stærkt.
Hvem er vi?
Vi er en afdeling fyldt med engagerede medarbejdere med forskellige baggrunde, der tilsammen udgør Borgervisitation og Administrationen i Center Pleje og Omsorg. Du vil blive en del af vores administrative stab og arbejde tæt sammen med visitatorer og andre kollegaer, leverandører m.m. internt såvel som eksternt i kommunen. Vi er kendt for at spille hinanden gode og udvikle vores faglige kompetencer i fællesskab, selv når tempoet er højt og den politiske organisation forandres.
Dine arbejdsopgaver vil inkludere
- Sagsbehandling, afgørelser og opfølgning på ansøgninger og eksisterende bevillinger efter SEL § 112 omkring kropsbårne hjælpemidler som fodindlæg, proteser, korsetter, synshjælpemidler, parykker mv.
- Administrering af pleje- og ældreboliger i tæt samarbejde med visitationen og boligselskaber.
- Håndtering af regninger mv. i KMD Opus / SAP.
- Dækning af ad hoc opgaver på tværs af den administrative stab.
Vi leder efter dig, der har
- En relevant kontoruddannelse, gerne kommunom, og meget gerne kendskab til sundheds-/ældreområdet og fortolkning af lovgivninger.
- Erfaring med dokumentation, udredning, skriftlige afgørelser og klagesagsbehandling.
- Erfaring med sagsbehandling og kendskab til Servicelovens §112.
- Gode kommunikations- og samarbejdsevner, både i skrift og tale.
- Evne til at arbejde selvstændigt og i teams.
- Struktur og evne til at trives i en organisation, hvor ikke to dage er ens.
- Empati og forståelse for borgernes behov, også når det gælder de gode samtaler om det svære emne.
Vi tilbyder
- Et spændende og meningsfuldt arbejde, hvor du gør en forskel for borgerne, deres pårørende, dine kollegaer og samarbejdspartnere.
- Et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, en uformel tone og højt til loftet.
- En arbejdsplads, der omfavner udvikling og forandringer – både fagligt og organisatorisk.
- Fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde og gode ansættelsesvilkår.
- En fast stilling på 37 timer til besættelse pr. 1. november 2024.
Det er en fordel, hvis du har kendskab til KMD Nexus, Fælles Sprog III, KMD Opus/SAP og Sbsys, men har du ikke, så lærer vi dig det.
For yderligere information om stillingen, kontakt assisterende leder af administrationen Pernille Garde, telefon 99 88 91 34.
Ansøgningsfrist: 19. september 2024 kl. 8.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 26. september 2024.
Ansøg jobbet via dette link
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
Lønniveauet for stillingen er efter gældende HK overenskomst og principperne for ny løn.
Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune