I Ranum Brugs skal det ikke være dyrere at handle end i alle andre dagligvarebutikker
Med ansættelse af brugsuddeler Bonnie Houmann i Dagli’Brugsen, Ranum, har man fået sig en ihærdig og visionær brugsuddeler. Det blev bekræftet på Dagli’Brugsen, Ranums generalforsamling.
Som indledning til generalforsamlingen bød Bonnie Houmann de mange fremmødte velkommen og takkede for den store tillid, hun er blevet vist ved sin tiltrædelse. Hun orienterede kort omkring de tiltag, der er sket i opstarten af hendes ansættelse.
Hun fortalte, at det var starten på mange tiltag, hun her i tankerne. Generelt er ideen for Bonnie Houmann at medvirke til, at Brugsen bliver byens samlingssted. At det er der, lokalbefolkningen og gerne mange udefra laver deres indkøb. At det er her, man skal finde nogle gode tilbud, så der ikke er grund til at bevæge sig ud på en længere rejse for at finde gode tilbud.
-Jeg er glad for at være landet i Ranum. Her ser jeg muligheder og med det friske og hårdtprøvede personale jeg har her, så kan det kun komme til at gå godt, sagde Bonnie Houmann.
Hun takkede ligeledes kunderne for deres måde at være på. I lægger mærke til de små forandringer. At der f.eks. er placeret blomsterkrukker ved indgangen til Brugsen. At askebægerne bliver tømt hver dag. At der er kommet mere grønt i køleren.
At der er daglige tilbud på varer, så vi undgår madspild og giver kunderne muligheder for en god handel. Mange små ting som gerne skal blive til noget stort, understregede Bonnie Houmann.
-Vi skal have vendt snakken i byen om, at det er for dyrt at handle i brugsen til, at det er her man handler. Så længe der er en dagligvarebutik i Ranum, så vil folk bo her. Den dag den ikke er her, så vil den være savnet og man er nødt til at skulle ud på en rejse for at købe sine dagligvarer. Lad os ikke komme dertil, sagde brugsuddeler Bonnie Houmann.
Hun høstede stort bifald fra de yderst tilfredse kunder, der var mødt op til generalforsamlingen.





