ForsideMariagerfjordMariagerfjord Kommune søger: Kundeminded datanørd til Affaldskontoret

Mariagerfjord Kommune søger: Kundeminded datanørd til Affaldskontoret

JOBANNONCE: Kundeminded datanørd til Affaldskontoret i Mariagerfjord Kommune

Barselsvikariat: Vi søger en kollega, der får lys i øjnene, når vi siger: controller, genbrug, affald, data, netværk, optimering, talknuser, skønne kolleger

Al den borgernære affaldshåndtering i Mariagerfjord Kommune varetages af Affaldskontoret. Vi er 30 top-engagerede kolleger i driften og 7 på kontoret, der tænker bæredygtighed ind i alle revner og sprækker. Skrivebordet er placeret på Affaldskontoret i Arden i 2024 og i Hadsund i 2025.

Line går på barselsorlov efter sommerferien, og vi søger derfor en barsels-stand-in, der vil passe godt på hendes opgaver, mens hun er væk.

Din baggrund er ikke så vigtig for os – Det er til gengæld dit drive og din uhøjtidelighed. Vi leder efter en kollega, der er proaktiv og får ting til at ske – i naturligt samspil med andre. Du er sådan en, der har lyst og evne til at skabe resultater gennem smittende engagement og dialog. Allerhelst er du sådan en, der med rolig hånd kan håndtere ”BØVL”, når tingene ikke altid går som planlagt.

Jobbeskrivelsen

  • Du får ansvaret for projekter, analyser, dataformidling, kvalitetssikring m.v. der understøtter kerneopgaven i driften. Det er supervigtigt, at du er excel-stærk og har øje for at forenkle og systematisere processer og forretningsgange, så de giver mening og frigiver tid til at gøre en reel forskel.
  • Du vil få ansvaret for vores erhvervsservice, herunder ansvaret for vejesystemets data og tilhørende fakturering, nøgletal og indberetninger samt kontakt til vores erhvervskunder. Vi bruger Libra Business Central.
  • Du vil få ansvaret for vores kontrakststyring, når vi afsætter al det affald, vi modtager på genbrugspladserne og via indsamlingsordningerne, og du sikrer undervejs, at der er orden i dokumentationen.
  • Vi har brug for en 360 graders kollega, der forstår at tænke hele vejen rundt om opgaverne. En der evner at finde de gode løsninger i spændingsfelterne mellem økonomi, service, kvalitet, miljø og arbejdsmiljø.
  • Du vil få en stor berøringsflade – internt og eksternt – og du skal kunne begå dig i øjenhøjde uanset, hvor du kommer. Vi forventer faktisk også, at du godt kan lide det.
  • Opgaverne flyver om ørene på os, der er nok at lave, så vi insisterer på at have det sjovt imens. Så du skal have en ret god humoristisk sans og lyst til at være en del af et stærkt fællesskab for at passe ind.

Din ansøgning
Vi vil gerne have dit CV, men du skal ikke bruge tid på at lave en almindelig ansøgning. I stedet vil vi bede dig sende 2 eller max 3 success-historier: noget du har præsteret/opnået/haft succes med i dit liv.

Hver succeshistorie må max fylde en A4 side og skal indeholde disse 4 elementer:

1 – Historien bag

2 – Hvad du konkret gjorde for at lykkedes – gerne med eksempler

3 – ”Beviset” på at du lykkedes

4 – Mellem 5 og 7 karaktertræk, egenskaber, kompetencer som du har haft i spil for at lykkes

Ansøgningsfrist
Vi glæder os til at modtage dine A4-historier og dit CV elektronisk senest søndag den 5. maj 2024, kl. 23.00.

Vi holder samtaler Torsdag og fredag den 16. og 17. maj 2024.

Ansættelsesstart: senest 1. august 2024
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Arbejdstiden er fleksibel med 37 timer/uge.

Vil du vide mere?
Line Nøhr står gerne til rådighed på telefon 24 62 51 01, hvis du har spørgsmål.

Kørekort:
B Almindelig bil

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Himmerlandsposten.dk.

Søg jobbet her

Relaterede artikler

EFTERLAD ET SVAR

Indtast venligst din kommentar!
Indtast venligst dit navn her

Seneste artikler