Mange deltog i åbning af Bøgedal Blomster og fik en god oplevelse
Bøgedal Blomster, Vanstedvej, Løgstør, fik den bedst tænkelige opstart, da de indviede deres nye blomsterforretning. Mange gæster og kunder mødte op på dagen og fik en god oplevelse i den nye flotte blomsterbutik.
Det til stor glæde for ejeren Hanne Bøgedal, som havde gjort store forberedelser for en vellykket start. Lyttede man til gæsternes udsagn, så var de begejstrede for såvel de store og indbydende lokaler som det blomstermæssige indhold, der var.
Alle steder var der pyntet op, de besøgende var begejstrede, hvilket Hanne Bøgedal var glad for. Der var lavet et stort forarbejde op til dagen.
-Jeg glæder mig over den positive opbakning. Mit håb er nu, at mange andre vil få lyst til at besøge blomsterforretningen her på Vanstedvej 20, Løgstør. Vi vil hele tiden få nye og friske blomster, binde kranse, lave buketter og lave andre tiltag. Jeg er klar til at løse opgaver inden for blomsterbinding, siger Hanne Bøgedal.













