Ny kunstudstilling i Kig Ind: Connie Langelund udstiller i Nørager
I maj og juni måned vil væggene i Kultur-og Medborgerhuset Kig Ind i Nørager være prydet af farverige malerier skabt af billedkunstner Connie Langelund fra Hvilsom.
Dette fejres med en fernisering tirsdag eftermiddag den 5. maj.
Connie Langelund er autodidakt og har malet siden 2007. Hun har modtaget undervisning af Laila Eskedal og Anne Mette Hoier. Udstiller ved kunstmesser, i kunstforeninger m.v. og har eget galleri i privaten på Hvilsom Hedevej.
Connie lader sig inspirere af mennesket, en klippe, et vandfald, et strå og af design og indretning. Hun maler akryl på lærred og maler med grov pensel, en bred palet af farver og en ukontrolleret streg. Desuden oplever hun glæde og begejstring ved at male, og håber at dette smitter af på iagttageren af maleriet.
Kunstudstillingen kan ses frem til den 29. juni. Alle er velkommen. Huset er vært ved et glas vin.







