Initiativrig campingpladsejer indtræder i bestyrelsen hos Destination Himmerland
Destination Himmerland er glade for at meddele, at Anni Grønborg Jensen, medejer af Mariager Camping, nu er en del af vores bestyrelse. Anni og hendes mand, Kenneth, har ejet campingpladsen i 18 år, og hun har dybdegående kendskab til campingbranchen. Hendes viden om Himmerland og dets potentialer tilføjer et vigtigt sæt kompetencer til bestyrelsen i udviklingen af destinationen, oplyser Destination i en pressemeddelelse.
Som campingpladsejer har Anni Grønborg Jensen oplevet turismens forandringer i området og har formået at omsætte dette til positive gæsteoplevelser. Hun har tidligere arbejdet som konsulent og projektingeniør, og hun formår med succes at gøre en projekt-ide til en realitet. Initiativer som Fjordbobler, orangerier på terrasserne ved hytterne og mange andre aktiviteter, der imødekommer gæsternes behov, gør hende til et værdifuldt og initiativrigt medlem af Destination Himmerlands bestyrelse.
Anni har netop deltaget i det første bestyrelsesmøde. “Jeg er meget glad for, at vi nu har budt Anni velkommen i bestyrelsen. Hendes grundighed, erfaring og lokale kendskab vil bidrage væsentligt til vores fortsatte udvikling mod at blive gæsternes naturlige valg af feriested – et sted, hvor gæsterne kommer igen og igen,” udtaler Jane Andersen, bestyrelsesformand hos Destination Himmerland og Director of Operations hos HimmerLand Resort.
Anni Grønborg Jensen deler også sin glæde over at være en del af bestyrelsen hos Destination Himmerland:
“Himmerland er fyldt med så mange unikke oplevelser og dygtige erhvervsdrivende. Området rummer utallige muligheder, og jeg ser virkelig frem til at bidrage til at udnytte dette potentiale bedst muligt. Som campingpladsejer ved jeg, hvor vigtigt det er at følge med i turismens udvikling, så vi sammen kan skabe den bedste destination for områdets gæster.”
Destination Himmerland – både bestyrelse og medarbejdere – fortsætter arbejdet med strategisk udvikling af turismen på tværs af destinationen, herunder branding, udviklingsprojekter og forbedring af gæsteservice.