ForsideVesthimmerlandVesthimmerlands Kommune søger: Administrativ medarbejder til Bevilling - Voksen & Ældre

Vesthimmerlands Kommune søger: Administrativ medarbejder til Bevilling – Voksen & Ældre

Vesthimmerlands Kommune søger: Administrativ medarbejder til Bevilling – Voksen & Ældre

JOBANNONCE: Er du en struktureret og serviceminded administrativ medarbejder med flair for økonomi og personaleadministration?

Stillingsbeskrivelse

Brænder du for administration og kan holde mange bolde i luften? Har du erfaring med økonomistyring, personaleadministration og fakturering? Så er dette en oplagt mulighed for dig til at anvende dine kompetencer i Vesthimmerlands Kommune, Bevilling – Voksen & Ældre.

Om jobbet

Da vores to dygtige administrative kollegaer henholdsvis går på efterløn og har fået nye udfordringer internt i kommunen, søger vi to nye administrative medarbejdere til vores afdeling. Stillingerne er på henholdsvis 30 og 37 timer pr. uge med tiltrædelse den 1. maj 2025.

Du vil få en central rolle i administrationen, hvor du understøtter afdelingen gennem en bred vifte af opgaver inden for løn- og personaleadministration, økonomi samt betaling af regninger.

Du bliver en del af et arbejdsfællesskab med anden administrativ kollega samt samarbejder tæt med ledere og faglige medarbejdere. Afdelingen består af afdelingsleder, faglig leder, visitatorer, DigiRehab-trænere og sagsbehandlende terapeuter.

Dine arbejdsopgaver

Dine primære opgaver vil være drifts- og administrative opgaver relateret til økonomi, personaleadministration og fakturering sammen med administrativ kollega, herunder:

  • Styring af plejevederlag
  • Håndtering af mellemkommunale borgere
  • Fakturering, herunder kontering, kontrol, dokumentation og fordeling
  • Håndtering af udlægsbilag, interne bilag samt oprettelse af fakturaer
  • Intern afregning og fakturabetaling
  • Personaleadministration, herunder løn, ansættelser, ferie og sygdom
  • Økonomiske sagsopgaver relateret til handicapbiler (jf. Servicelovens § 114)
  • Administrative opgaver ved ansættelse af personlige hjælpere (jf. Servicelovens §§ 94 og 95)
  • Fakturering og kontrol af regninger på hjælpemidler
  • Ad hoc-opgaver til understøttelse af leder
  • Diverse øvrige administrative opgaver

Du vil have selvstændigt ansvar for dine opgaver, men også arbejde tæt sammen med din kollega i et dynamisk og fleksibelt arbejdsmiljø.

Om dig

Vi søger en administrativ medarbejder, der:

  • Har solide administrative kompetencer
  • Har erfaring med kommunal administration og økonomistyring
  • Er fortrolig med systemer som SBSYS, Prisme, CURA, Netforvaltning, SAPA, Netblanket, Medarbejdernet og Outlook
  • Arbejder selvstændigt og struktureret
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Er serviceminded og fleksibel i en hverdag med varierende opgaver
  • Trives i et uformelt, positivt og humoristisk arbejdsmiljø
  • Kan prioritere opgaver og overholde deadlines
  • Er omstillingsparat og åben for nye arbejdsopgaver

Erfaring med kommunal økonomi, mellemkommunale sager og afregning er en stor fordel. Det samme gælder kendskab til vores økonomisystem Prisme samt SBSYS og CURA.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger

Obs. ansøgningsfrist: 20. marts 2025 – Søg jobbet

Ansættelsessamtaler afholdes: 25. marts 2025

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Afdelingsleder Vibeke Vad Bøvling
Tlf.: 20115529
Mail: veri@vesthimmerland.dk

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Ansøgningsfrist: 20. marts 2025

Tiltrædelse: 1. maj 2025

Arbejdssted: Frederik IX´s Plads 1 9640 Farsø

Jobtype: Fast Fuldtid

Kontaktperson:Vibeke Vad Bøvling
Telefon: 99668170
Mobil: 20115529
veri@vesthimmerland.dk

Relaterede artikler

EFTERLAD ET SVAR

Indtast venligst din kommentar!
Indtast venligst dit navn her

Seneste artikler